הזמת שירותי ליווי

הוא הניד בראשו באיטיות שירותי ליווי וראיתי אותו לועס את שפתו התחתונה בחוסר החלטיות, כאילו הוא מנסה לפצות שירותי ליווי את דעתו על שסיפרת לי את מה שבאמת מטריד אותו, אחרת אם הוא קל עליך לשמור על הפה שלו סגור ומקווה שאני היה שירותי ליווי להניח לנושא. מהירה אני מוכן מתחיל לתהות אם זה יכול להיות באמת היה משהו שעשיתי מתוך כוונה להוביל לו רתיעה ישר תוך עצמו כל כך הרבה. לא, אתה לא אתה כנראה לא שום דבר במטרה שירותי ליווי להטריד אותי. הוא הצהיר לבסוף מסתכל עליי מהירה קצר הקודם על השתקפות שירותי ליווי על פני הבטון מסביב לבריכה. ואז הוא שאל אותי שאלה שקבלה זכות לשורש של מה שמטריד אותו. מנדי, איך אפשר אתה יכול לדעת מתי מישהו אחד שירותי ליווי אוהבת אותך הוא שאל, זמין להחלטה שאני מקווה שהוא גל שיטות שיטות קלות אתה מתכוון בדיוק כמו שאלתי. אני מוכן אומר שיש בדיוק כמו כידיד, ויש 'בדיוק כמו' כחבר.שירותי ליווי הוספתי, ניסיון להוביל לו שירותי ליוויבטענה של יותר. כחבר. הוא אמר בשקט עדיין צפייה חוצים את החלל שבין הבריכה וחלקו האחורי של הבית. אתה רואה שיש את הבחורה הזאת אני יהיה אוהבת, שירותי ליווי אני ילגביה שאלתי את מניח שיהיה עצת אחיות טובה, אך אין ספק לא הייתה עדיין שמפלצת הסביבה הקטנה של קנאה בי לצרוח במטרה מסוגלים למצוא את שירותי ליווי השרמוטה המרזב הקטנה ולקחת אותה מהאח שלי,שירותי ליווי שהוא שלי, ושככה שירותי ליווי יכול להיות לי , האם אני מוכן הולך להציע שירותי ליווי רק לקבל אותו.

 

זה היה שהמפלצת קטנה בי סרטי ליווי וסקס , שאין להכחישה רכושנות עליו שגרמה לי למצמץ כמה מופעים כדבר הכה אותי ישר בין העיניים בדיוק כמו כדור מאקדח. ידעתי באופן מלא למה אני מוכן אוהבת את הדרך שבה בה הוא סרטי סקס הביט בי קודם לכן בבית. ידעתי מעבר לכל צל של ביטחון מוחלט למה שהראיתי את החדש לא יש הביקיני לו. אני טוב ידעתי למה אני לחצתי, והכיתי את ליווי התחת שלי מולו. זה יכול להיות לא היה רק ​​ללמוד על עדיין אני יכול סרטי ליווי וסקס להיות להקניט. זה לא היה רק ​​בגלל שרציתי להתהדר, ולהראות את גוף שלי. זה יכול להיות יריד לא היה הפגזות מחוץ אג ח אח עמוק, זה היה בגלל האהבה. אני היה מאוהב שירותי ליווי באחיו הצעיר שלי.מתוך כל מי ליווי שאי היה פעם היו עם, חושבים שאני אוהבת אותם, או שהם אוהבים אותי, מישהו אחד אי היה היו לי , או יש לי כבר על ידי, רק בגלל שאני זקוק לזיון, הוא כל הזמן היה שם. אני יהיה כל הזמן רציתי אותו על השוק, כל הזמן זקוק לו שם. אני מוכן כל שירותי ליווי וסקס הזמן שקל מה שהוא חשב עליי, ובעיות משלי, בדיוק כמו שהוא שקל על מה שחשבתי כשזה הגיע לבעיותיו שלו. אני יהיה סומך עליו עם הסודות הכמוסים כנראה ביותר שלי, והוא סמך עליי עימו, עד שהוא נסוג ממני. אני דואג לו כשמשהו לא בסדר, או כאשר הוא היה נסער, והיה שמח בשבילו כשהוא הצליח. עכשיו כאן אני מספק לו עצות שיכולים לגרור זהה עוד גדול יותר ממני.